29 Temmuz 2013 Pazartesi

Danila İle Yapılan Telefon Röportajı

Muhabir:Danila Kozlovsky bizimle!Rus Film Festivali için Avustralya'ya gitmişti.Danila Avustralya ziyaretin için seni kutluyorum.Bu ziyaret hakkındaki duyguların neler?

Danila:Bunun hakkında pek çok duyguya sahibim.Harika bir festival.Festivali organize eden insanlar eşsizdi.Onlar Rusya ve Ruslar için pek çok güzel şey yaptı.

Muhabir:Nikolay Lebedev bana Harlamov rolü için zor bir şekilde paten kaymayı öğrendiğini vetüm ruhunu ortaya koyduğunu söyledi.Bu rolde yaşadığın zorlukları bizimle paylaşır mısın?


Danila
:Bu konu hakkında bilgi vermek benim için çok zor.Çünkü çok zaman geçti.Sanat ve sporun zorlukları var ama keyifli geçti.

Muhabir:Bir hokey hayranı mısınız?


Danila
:Evet,muhtemelen.


Muhabir: Favori takımın hangisi?


Danila:Hokey maçlarını,filmdeki hokey sahneleri için bir oyuncu olarak izledim.Olimpiyat Oyunları ve Dünya Şampiyonası'nı izledim.Favori bir takımım yok.


Muhabir:Festivalde iki filmin vardı:Soulless ve Legend No.17.Hangi filmdeki karakterin favorin?


Danila:Bu soru her zaman kafamı karıştırmıştır.Elbette ikisi de.


Muhabir:Soulless filmindeki Max.Pozitif mi yoksa negatif mi bir karakter?



Danila:Ben sadece onun hayatta olduğuna inanıyorum.Onun pozitif veya negatif olması tartışmalı bir konu.

Muhabir:Rusya dışında çektiğin 'Vampir Akademisi' filminin çekimlerini tamamladın.Bu deneyimin ile Rusya'da çektiğin filmler arasındaki fark ne?

Danila:Dürüst olmak gerekirse bu benim için kolay bir soru değil.Elbette farklar var.Başka bir şehir,farklı insanlar ama şunu söyeleyebilirim:benim için eşsiz bir deneyim oldu ve çok önemli.İlginç bir zaman oldu.

Muhabir:Peki bu uluslar arası piyasaya açılmanın bir başlangıcı mı?

Danila:Bilmiyorum.Bu konuda konuşmak yok.



Röportajı dinlemek için (Tıklayın)              Kaynak:KozlovskyBR               For English (Here)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder